Pages

Thursday 11 August 2011

Biskut raya sudah menjelma..

Dah hari ke 11 kita berpuasa dan tak lama lagi boleh la kita start masak/buat biskut raya pulak kan . Saya masih memikirkan biskut apa yang saya nak buat tahun ni . Rasa macam nak buat biskut kelapa la dengan biskut badam hmmm yum yum . 2 hari sudah kami sekeluarga dapat sekotak biskut raya dan satu balang kerepek pemberian kawan syukur alhamdulillah rezeki bulan puasa tahun ni . Bila bulan posa ni memang la  teruja bila tengok macam-macam jenis biskut kan dan semua biskut ni memang sedap. 

Walaupun simple hiasan kotaknya yang penting biskut dalam kotak ni semuanya sedap..


Saya makan biskut yang warna hijau tu rasanya biskut badam la favorite saya yummy . Biskut lain dalam kotak ni pun sedap juga macam biskut coklat chips , biskut cornflakes dan biskut cadbury dan kejap je habis semua biskut ni hihihi


Anak-anak saya suka sangat biskut coklat Cadbury ni kejap je habis , rasanya coklat ni diletakkan sebaik saja biskut ni dibawa keluar dari oven kan , kalau letak dari mula nak bakar mesti coklat ni dah cair . Biskut raya ni memang sedap la saya pun makan dalam 3 biji .

3 comments:

  1. nak tahu macam mana nak buat biskut cadbury cheese? boleh minta resipi tak? :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. nk resepi biskt cdbry...bleh x?

    ReplyDelete