Pages

Friday 25 November 2011

Pagi ni kita makan burger

Kejap je dah seminggu cuti sekolah kan , besok dah cuti hujung minggu dan hari Isnin ni pun cuti juga mm best la . Saya tak ada plan apa-apa lagi untuk hujung minggu ni sebab nak bincang dengan hubby dulu ke mana kami nak bawa anak-anak jalan-jalan , best juga kalau bawa anak-anak ke Zoo dan saya sendiri pun dah lama tak jejak kaki ke sana . So kita tengok la macam mana , kalau besok cuaca cerah je boleh la kita ke zoo ya....

Pagi ni untuk sarapan saya masak burger saja dengan telur banjo , favorite anak-anak . Adam dan Adlina siap tunggu tepi dapur masa saya masak sebab dah tergoda dengan bau wangi daging burger yang tengah masak tu . Saya jarang masak burger so bila sekali sekala masak tu memang anak-anak suka sangat . Saya hanya guna roti wholemeal untuk dimakan dengan burger , saya memang beli roti whole meal saja dan anak-anak saya dah baisa makan roti wholemeal semenjak kecil lagi . Check dalam fridge dan hanya ada tomato mmm sedap juga tu bila dimakan dengan burger , saya sapu dulu mayonis atas pemukaan roti dan susun egg banjo kemudian burger ayam dan atas sekali tomato . Nak bagi lagi sedap saya letak sos thousand island , dah siap burger dan boleh la kami anak-beranak makan , syukur alhamdulillah...

Jemput semua makan burger....

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU..

2 comments:

  1. sedapnya sarapan! Btw kak nannie ni related dgn kak anis ke? Dia still dkt hospital ke kak?

    ReplyDelete