Pages

Saturday 5 November 2011

Weekend getaway ke PD.....n..my birthday...

Salam di pagi Sabtu , hari ni baru la saya terasa macam nak masukkan n3 . Tak tau la kenapa lately dalam seminggu ni saya rasa macam tak ada mood nak berblog hihi rasanya semua blogger pernah macam saya kot kadang-kadang ada masa kita macam nak rehat dari aktif berblog . So lepas seminggu senyap tanpa n3 pagi ni saya masukkan gambar kami sekeluarga bercuti , dekat je kami ke Port Dickson saja . Saya dan suami memang suka ke PD sebab destinasi bercuti ni tak jauh dan anak-anak saya memang suka ke pantai . Kebetulan pula masa kami bercuti kali ni birthday saya so kami sekeluarga celebrate birthday saya di PD . Syukur alhamdulillah atas segala nikmat yang Allah kurniakan pada saya selama ni , kehidupan yang sederhana , kebahagian serta ketenangan bersama insan-insan yang sangat saya sayangi . Ok la jom tengok gambar-gambar yang saya share di sini...

Kami baru sampai..my girls yang happy..


Masa bangun subuh hubby laling dah wish dulu lepas tu anak-anak pun bangun awal sebab seronok  holiday kan . Anak-anak pun celik je mata terus bagi kad serta hug & kisess serta wish happy birthday Mama . Senyum lebar saya bahagia teramat hihi.....


Tahun ni Adlina dah pandai tulis sendiri kad birthday yang dia bagi pada saya , so cute hihi saya memang terharu baca nukilan luahan rasa sayang dari Adlina ni dan juga dari Aisyah serta Adam . Mama pun sayang semua anak-anak Mama yang 3 orang ni....lights of my life... 


Kami bersarapan di balkoni hotel best laaa , anak-anak dah tak sabar nak ke pantai dan mandi pool masa ni..lepas breakfast kami semua ke pantai hotel yang privacy so anak-anak saya dapat main sepuasnya..


Kawasan pantai yang tenang dan bersih serta privacy..seronok anak-anak saya sebab pantai hotel ni tak ramai pengunjung..

Sempat juga posing , Adlina yang happy sokmo dapat main dan mandi di laut..


Satu-satunya hero saya , Muhd Adam yang sentiasa happy...manja Mama ni..


Percutian getaway yang best laaaaa...


Dah puas mandi laut dan main pasir pantai , anak-anak serta saya mandi di kolam renang pula..


My girls...happy saja..


Ok time nak balik ni selepas menginap selama 3 hari 2 malam di Selesa Beach Resort dan anak-anak pun dah puas seronok dengan aktiviti mandi laut dan sebagainya . Sekali sekala memang best dapat tinggalkan kehidupan di bandar serta rutin harian yang kita lalui di rumah dan take a break bersantai releks bersama family . Insyallah hujung tahun ni kami sekeluarga akan bercuti lagi maklum la anak-anak cuti sekolah panjang cuma destinasi belum pasti tapi saya dan suami macam nak jalan-jalan ke utara pula hmmm bestnyaa...

1 comment: