Pages

Wednesday 31 October 2012

Jambangan bunga ros dari laman rumah ^_^

Semalam saya kutip bunga-bunga ros ni dari laman rumah saya untuk di jadikan jambangan bunga sebagai hiasan ni meja konsol . Sekali - sekala saya suka juga petik bunga ros untuk dijadi hiasan tapi selalunya saya biarkan saja bunga ros itu kembang di laman rumah . Dulu saya beli bunga ros untuk dijadi kan hiasan tapi sekarang ni saya hanya petik dari laman sendiri alhamdulillah itu lah kelebihannya bila kita bela sendiri pokok bunga ros dan yang pastinya bunga ros saya ni wangi harum . Ceria je pandangan mata ni bila tengok bunga ros berwarna-warni ada dalam rumah ^_^

My beautiful roses....

10 comments:

  1. cantiknyerrr....fiza suka kale merah...rose merah...rasa cam ceria ja rumah...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah , sama la dgn asya mmg suka warna bunga yg terang-terang

      Delete
  2. Bestnya dapat petik roses dari taman sendiri kan...Roses saya tak banyak so tak boleh nak petik.....he....berbunga pun tak serentak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best , alhamdulillah . saya [un jarang petik cuma kalau dah banyak sgt baru saya petik sikit utk di jadi hiasan dlm rumah

      Delete
  3. banyaknye bunga ros.. siap boh dlm pasu lagi..
    mesti segar je mata memandang ni.. sweet kan baru rose.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang banyak bunga ros , kadang2 saya petik tapi selalunya saya biarkan saja di pokok

      Delete
  4. Saya baru nak berjinak jinak tanam ros.Masa ne ada 5 pokok, tapi kesian tengok ros tu macam hidup segan mati tak mahu.Daun daun menjadi kerinting dan kekuningan.Saya nak tanya nama baja kulit udang tu,,nak rawat ros saya.

    ReplyDelete
  5. arghhhh! jelousnya...cantik! bestnya dpt kutip ros di laman sendiri utk letak dlm rumah sbg decoration....

    ReplyDelete